რეპინი სეროვზე ამბობდა:
„ის ისეთი თვითდავიწყებით ეკიდებოდა თავის საქმეს, რომ ზოგჯერ იძულებული ვიყავი, გამეჩერებინა.“
სეროვი კი პასუხობდა: „მუშაობა ნიშნავს – დაწვა.“
მისთვის ხელოვნება იყო ყველაზე საყვარელი საქმე.
ლექციაზე ვისაუბრებთ ამ თვითკრიტიკულ და განუწყვეტლივ განვითარებად ხელოვანზე და გავიგებთ:
რატომ გახდა „გოგონა ატმით“ რუსული ფერწერის სიმბოლო და როგორ ასახავდა სეროვი თავის მოდელებს?
როგორ იქცა ილია რეპინი მისი წარმატების საწყისად და როგორ განვითარდა ტექნიკა, სტილი და მიდგომა დიდ რუს მხატვრებთან?
რა აკავშირებს სეროვს მობოდიალე მხატვრებთან („Передвижники“) და რომელი მისი ნამუშევრები გახდა სკანდალის მიზეზი?
ლექციას წაიკითხავს პაშა როსტი — ფერმწერი, ილუსტრატორი და ფლორენციის ხელოვნების აკადემიის აკადემიური ფერწერის კურსდამთავრებული.