ხელსაქმის უტოპიიდან პოპ-რევოლუციამდე“**
მეექვსე ლექცია ციკლიდან „დიზაინის ისტორია: როგორ ცვლიდა საგნები სამყაროს“
დიზაინი ინგლისსა და საფრანგეთში მუდამ ტრადიციასა და გამოწვევას შორის ბალანსირებდა.
XIX საუკუნეში უილიამ მორისი ოცნებობდა, რომ საგნებს კვლავ დაბრუნებოდა სული და სილამაზე — როგორც პროტესტი ინდუსტრიული სამყაროს წინააღმდეგ.
მისმა იდეამ „ფორმისა და შრომის სიმართლეზე“ საფუძველი დაუდო თანამედროვე დიზაინს.
თითქმის ერთი საუკუნის შემდეგ ლონდონი და პარიზი იქცნენ ახალი ვიზუალური თავისუფლების ცენტრად — Swinging London-ის, მინიკაბების და პოპ-დიზაინის ეპოქამ საგნები ფერად, თამაშით სავსე და მასობრივად ხელმისაწვდომად აქცია.
პლასტიკმა ხე შეცვალა, რეკლამამ — მორალი, ხოლო დიზაინი იქცა ახალგაზრდული კულტურის ენად.