ნეოვესტერნად შენიღბული ეპიკური პორტრეტი ქვეყნისა, რომელსაც პარანოიდული შეთქმულების თეორიები, პოლიტიკური დაპირისპირებები და პანდემიური სიგიჟე გლეჯს.
ამერიკის პატარა ქალაქ ედინგტონში — COVID-19-ის პანდემიისა და Black Lives Matter-ის პროტესტების პიკია. ადგილობრივი შერიფი (ხოაკინ ფენიქსი), რომელიც სკეპტიკურად არის განწყობილი კორონავირუსის წინააღმდეგ ბრძოლის ზომების მიმართ, უარს ამბობს მერის (პედრო პასკალი) მიერ დაწესებული ნიღბების ტარების რეჟიმის შესრულებაზე. ის გადაწყვეტს, რომ საკუთარი კანდიდატურა მერის პოსტზე წამოაყენოს, სოციალური ქსელების გამოყენებით მერის რეპუტაცია შეარყიოს და უკმაყოფილო მოქალაქეები გაამხნევოს. თუმცა მალე ხვდება, რომ ვერ უმკლავდება სოციალური მღელვარების ტალღას, რომელმაც მისი ოდესღაც მშვიდი ქალაქი მოიცვა.
შესაძლოა, ეს პირველი დიდი ფილმია პანდემიაზე — თუმცა დარწმუნებული არ ვართ, რადგან არი ასტერის „Бо-ის ყველა შიში“ („ midsommar “, „რეინკარნაცია“) უცნაური, უხერხული და საკასოებში ჩავარდნილი აღმოჩნდა. რა ხდება, როცა არი ასტერი ვესტერნს იღებს? ჩვენ არ ვიცით, მაგრამ უკიდურესად საინტერესოა.