მენიუ
ფრანსუა ტრიუფო ამტკიცებდა, რომ ომის საწინააღმდეგო ფილმიც კი საბოლოოდ აღმოჩნდება ომის მომხრე. რას გულისხმობდა?
შეიძლება თუ არა "მოდი და ნახე" ან "აპოკალიფსი ახლა" ჩაითვალოს ომის მომხრე?
რატომ ხდება ომის ყველაზე ამაზრზენი ასახვაც კი აუცილებლად მიმზიდველად მაყურებლისთვის?
და შესაძლებელია თუ არა ფილმის გადაღება ომზე, რომელიც ჯერ არ დასრულებულა?
შევეცადოთ გავიგოთ (ანტი?) ომის კინოს ბუნება და ამავდროულად მივაკვლიოთ როგორ შეიცვალა მისი გარეგნობა: „Battleship Potemkin“-იდან, „უსახელო ნაბიჭვრები“-ამდე.